Retour informatie

Retourneren of ruilen. 

Wanneer je een verkeerd onderdeel hebt besteld of ontvangen en je wilt dit retourneren dan moet je dit aan ons melden (elektrische onderdelen worden niet terug genomen). Je kunt dit melden door een retour aanvraag in te vullen via het linkje hierboven . Wij geven je dan een retour nummer en akkoord voor het retour sturen van het onderdeel. Heb je geen akkoord dan worden de retouren niet verwerkt. Stuur je een retour naar een ander adres dan vermeld staat op het retourformulier dan worden deze niet in ontvangst genomen en niet verwerkt. Gemonteerde en gebruikte artikelen kunnen niet retour worden genomen. Meer informatie kun je lezen in de leveringsvoorwaarden. Bij twijfel graag contact opnemen via e-mail.

Voorwaarden retourneren artikelen:

Zo betaal je altijd zelf de kosten van het terugbrengen? of terugsturen. (de maximale kosten zijn daarbij de kosten van een PostNL pakketzegel ter waarden van 6.75 EU). Er worden alleen verzendkosten vergoed wanneer wij iets verkeerd hebben geleverd .
Alleen voldoende gefrankeerde pakjes, voorzien van een ingevulde leesbare retour bon worden in behandeling genomen. 

Een artikel ruilen gaat niet. Je stuurt het verkeerd bestelde artikel terug en wij crediteren het artikel. Je kunt dan zelf weer opnieuw het juiste artikel bestellen.

Al onze artikelen worden voor verzending gecontroleerd op breuk en of beschadiging. Ontvang je en beschadigt pakketje dan dien je dit meteen na ontvangst per e-mail aan ons te melding voorzien van een  duidelijke foto.  
In de regel worden retourzendingen dagelijks afgehandeld en wekelijks terugbetaald. (De maximale wettelijke termijn is 14 dagen.)

Neem dus eerst contact met ons op voor je een pakketje gaat retourneren.

Retouradres:

Scootparts.nl
Hoofdstraat 126
7586BW Overdinkel
Nederland