Retour informatie


Klik hier voor het retourformulier!

Retourneren of ruilen is geen probleem bij onze webwinkels. 

Als je een verkeerd onderdeel hebt besteld of ontvangen dan hoeft je dit niet eerst aan ons melden. Je hebt dan het wettelijke recht deze order of een product binnen 14 dagen aan ons retour te zenden. Op de achterkant van je factuur staat precies aangegeven hoe. Gemonteerde en gebruikte artikelen kunnen niet retour worden genomen. Meer informatie kun je lezen in de leveringsvoorwaarden. Bij twijfel altijd eerst even via e-mail contact opnemen aub.

Hieraan zijn enkele voorwaarden verbonden. 

Zo betaal je altijd zelf de kosten van het terugbrengen of terugsturen. Er worden alleen verzendkosten vergoed als wij iets verkeerd hebben geleverd en de maximale kosten zijn daarbij de kosten van een PostNL pakketzegel ter waarden van 6.75 EU

Is een retourzending niet of niet voldoende gefrankeerd dan weigeren wij het pakje en gaat het retour afzender. Alleen voldoende gefrankeerde pakjes, voorzien van een ingevulde retourbon worden behandeld. 

Let er dus op dat je een retourbon meestuurt met de retourzending en dat je deze volledig en leesbaar invult.

In de regel worden retourzendingen dagelijks afgehandeld en wekelijks terugbetaald. (De maximale wettelijke termijn is 30 dagen.)

Om een artikel te ruilen gelden dezelfde voorwaarden en regels. Vermeld altijd duidelijk welk artikel je wilt ruilen en ook het artikelnummer van hetgeen je zou willen ontvangen. Mochten wij aanvullende vragen hebben dan nemen wij altijd per e-mail contact met je op.

Al onze artikelen worden voor verzending gecontroleerd op breuk en of beschadiging. Je kunt je pakketje laten verzekeren bij de bestelling. Dan zijn alle artikelen die deel uit maken van de bestelling verzekerd tegen breuk en of beschadiging. Je dient meteen na ontvangst per e-mail hiervan melding te maken liefst tesamen met een duidelijke foto. Indien je er voor kiest niet verzekerd te laten verzenden dan kun je geen aanspraak maken op een nieuw artikel. 
Extra service: De retour verzendkosten worden bij een verzekerd pakket ook vergoed op basis van maximaal de kosten van een pakketzegel van PostNL a 6.75

Je hoeft niet eerst met ons te bellen of te mailen om iets retour te sturen. Gewoon even duidelijk aangeven wat het probleem of je wens is en wij gaan het zo spoedig mogelijk te regelen voor je. 

Retouradres:

Scootparts.nl
Verlengde Oosterkade 13
9561 NB Ter Apel
Nederland

Wacht a.u.b...