‚Äč
                                                                              
                                    

Klantenservice - Retourneren

Retourneren of ruilen is geen probleem bij onze webwinkels. 

Als U een verkeerd onderdeel heeft besteld of ontvangen dan hoeft u dit niet eerst aan ons melden. U hebt  het wettelijke recht de order of een product binnen 14 dagen aan ons retour te zenden. Wel moet u een retour formulier invullen,

(Open hier de link voor een retouraanvraag (RMA),)

Vul het in, print het en stuur het mee met uw retouren. Gemonteerde en gebruikte artikelen worden niet retour genomen. Meer informatie kun je lezen in de leveringsvoorwaarden. Bij twijfel altijd eerst even via e-mail contact opnemen .

Aan het retouneren zijn enkele voorwaarden verbonden. 

Zo betaal u altijd zelf de kosten voor het terugsturen. Er worden alleen verzendkosten vergoed als wij iets verkeerd hebben geleverd en de maximale kosten zijn daarbij de kosten van een PostNL pakketzegel ter waarden van € 6,75.

Is een retourzending niet of niet voldoende gefrankeerd dan weigeren wij het pakje en gaat het retour afzender. Alleen voldoende gefrankeerde pakjes, voorzien van een ingevulde retourbon worden behandeld. 

Let er dus op dat u een retourbon meestuurt met de retourzending en dat deze volledig is ingevult.

In de regel worden retourzendingen een keer in de week afgehandeld en terugbetaald. (De maximale wettelijke termijn is 14 dagen.)

Al onze artikelen worden voor verzending gecontroleerd op breuk en of beschadiging. U kunt uw pakketje laten verzekeren bij de bestelling, dan zijn alle artikelen die deel uit maken van de bestelling verzekerd tegen breuk en of beschadiging. Wanneer er wel sprake is van breuk of beschadiging dient u  meteen na ontvangst per e-mail hiervan melding te maken liefst tezamen met een duidelijke foto. Indien u er voor kiest niet verzekerd te laten verzenden dan kunt u geen aanspraak maken op een nieuw artikel. 
Extra service: De retour verzendkosten worden bij een verzekerd pakket ook vergoed op basis van maximaal de kosten van een pakketzegel van PostNL € 6.75.

U hoeft niet eerst met ons te bellen of te mailen om iets retour te sturen. Gewoon even duidelijk aangeven wat het probleem is en wij gaan het zo spoedig mogelijk te regelen voor u. 

Retouradres:

Scootparts.nl
Verlengde Oosterkade 13
9561 NB Ter Apel
Nederland