Ik heb het verkeerde artikel besteld, wat nu?
- Stuur het artikel binnen 14 dagen in de originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) aan ons retour. Een opengescheurde en/of beschadigde verpakking wordt niet geaccepteerd.
- De verzendkosten van ruildelen van en naar Scootparts zijn altijd voor rekening van de klant.
- Eens gemonteerde en electrische onderdelen kunnen niet geretourneerd worden.
- Onvoldoende gefrankeerde en zonder retournummer worden pakketten geweigerd.
Scootparts heeft het verkeerde artikel opgestuurd, wat nu?
- Stuur het artikel binnen 14 dagen in de originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) aan ons retour. Een opengescheurde en/of beschadigde verpakking wordt niet geaccepteerd.
- Wij zullen kostenloos en zo spoedig mogelijk het juiste artikel naar u opsturen.
- Behalve dat wij het juiste artikel kostenloos versturen zullen we in dit geval ook de door u gemaakte verzendkosten aan u vergoeden.
- Onvoldoende gefrankeerde en zonder retournummer worden pakketten geweigerd.
Let op: retouren worden niet verwerkt zonder retour nummer.
Vermeld het retour nummer aan de buitezijde van het pakketje.
Retourzendingen zonder zichtbaar retournummer worden altijd geweigerd!